close

 

 

What would I do without your smart mouth
沒有你的甜言蜜語 我該如何生存
Drawing me in, and you kicking me out
時而熱情似火 時而卻冷若冰霜
Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
讓我天旋地轉 說真的 很難看懂你的真意
What's going on in that beautiful mind
不知你的聰明腦袋裏在想些什麼
I'm on your magical mystery ride
我已陷入你的迷幻旅程無法自拔
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
眼前早已目眩 但不知是什麼撬動了我的心弦 讓我安然自得

My head's under water
我雖陷入困境
But I'm breathing fine
但卻不再慌張
You're crazy and I'm out of my mind
你的瘋癲讓我更加失去理智
'Cause all of me
因為我的所有
Loves all of you
只愛你一個人而已
Love your curves and all your edges
戀著你的纖纖玉體
All your perfect imperfections
也戀著你的所有的瑕疵
Give your all to me
若你願交給我一切
I'll give my all to you
我必當奉獻出我的一切
You're my end and my beginning
我人生的起始點都源於你
Even when I lose I'm winning
即使人生陷入困頓 有你我仍是贏家
'Cause I give you all, all of me
因為我為你奉獻出所有來愛你
And you give me all, all of you, oh
而你也用你的一切來愛我
How many times do I have to tell you
我不知告訴你多少次
Even when you're crying you're beautiful too
你哭泣的樣子在我眼裏是最美
The world is beating you down, I'm around through every mood
即便外界讓你一蹶不振 但我會陪伴你度過所有關卡
You're my downfall, you're my muse
你讓我彷徨無解 但你也給我靈感
My worst distraction, my rhythm and blues
又讓我分散注意 又給我需要的藍調節奏
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停下吟唱 在我腦海裏 響徹著給你寫的歌
My head's under water
我雖陷入困境
But I'm breathing fine
但卻不再慌張
You're crazy and I'm out of my mind
你的瘋癲讓我更加失去理智
'Cause all of me
因為我的所有
Loves all of you
只愛你一個人而已
Love your curves and all your edges
戀著你的纖纖玉體
All your perfect imperfections
也戀著你的所有的瑕疵
Give your all to me
若你願交給我一切
I'll give my all to you
我必當奉獻出我的一切
You're my end and my beginning
我人生的起始點都源於你
Even when I lose I'm winning
即使人生陷入困頓 有你我仍是贏家
'Cause I give you all of me
因為我為你奉獻出所有來愛你
And you give me all, all of you, oh
而你也用你的一切來愛我
Give me all of you
為我付出一切
Cards on the table, we're both showing hearts
互相開誠佈公 彼此的情意已不可阻擋
Risking it all, though it's hard
為了博取佳人 我願意赴湯蹈火
'Cause all of me
因為我的所有
Loves all of you
只愛你一個人而已
Love your curves and all your edges
戀著你的纖纖玉體
All your perfect imperfections
也戀著你的所有的瑕疵
Give your all to me
若你願交給我一切
I'll give my all to you
我必當奉獻出我的一切
You're my end and my beginning
我人生的起始點都源於你
Even when I lose I'm winning
即使人生陷入困頓 有你我仍是贏家
'Cause I give you all of me
因為我為你奉獻出所有來愛你
And you give me all of you
而你也用你的一切來愛我
I give you all, all of me
我為你付出所有
And you give me all, all of you, oh
而你也用你的一切來愛我

 

arrow
arrow

    Irma0302 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()