close

 

 

Say you love me to my face
看著我的眼睛 說你愛我
I need it more than your embrace
我需要的 不只是擁抱而已
Just say you want me, that's all it takes
說你要我 哪怕付出所有
Heart's getting torn from your mistakes
你的誤解讓我的心如此刺痛

'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
If you don't wanna try,
如果你從來不願努力
But all that I've been thinking of
但一直以來我都以為
Is maybe that you're mine
也許你屬於我
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝 好像你我之間已經沒有話語
And love's floating away
愛就這樣慢慢飄散
Just say you love me, just for today
說你愛我 就今天
And don't give me time 'cause that's not the same
不要給我期限 我知道感情易變
Want to feel burning flames when you say my name
當你呼喚我的名字時 我希望感受到燃燒的愛火
Want to feel passion flow into my bones
希望感受到熱情穿過我的骨髓
Like blood through my veins
就像血液流過血管
'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
If you don't wanna try,
如果你從來不願努力
But all that I've been thinking of
但一直以來我都以為
Is maybe that you're mine
也許你屬於我
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝 好像你我之間已經沒有話語
And love's floating away
愛就這樣慢慢飄散
Won't you stay?
你會留下麼
Won't you stay?
你會留下麼
Slowly slowly you run for me,
你慢慢的走近我
But do you know me at all
但你真的瞭解我麼
Some one told me love controls everything
別人告訴我愛會操控一切
But only if you know
但只要你知道
'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
(No no no no)
不 不 不 不
If you don't wanna try
如果你從來不願努力
But all that I've been thinking of
但一直以來我都以為
Is maybe that you're mine
也許你屬於我
'Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛河
If you don't wanna try
如果你從來不願努力
But all that I've been thinking of
但一直以來我都以為
Is maybe that you're mine
也許你屬於我
Baby it looks as though we're running out of words to say
寶貝 好像你我之間已經沒有話語
And love's floating away
愛就這樣慢慢飄散
Won't you stay?
你會留下麼
Won't you stay?
你會留下麼

 

arrow
arrow

    Irma0302 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()